Sunday, March 15, 2009

Taraska'sBabushka


La madre de la Taraska. La madre que la pario. O la abuela que pario la madre. MeEstaMirando. MeGleda. MeGui. Diles que son idiotas. Dementes. Payasos. XIII siglos de Esperanzas Perdidas por ahi. A por la Primavera69 y todas sus consecuencias de cuento. De cuentas. Y ruinas. Sin acentos ni comas y otros Disimulos. Lo que se pone se mete. Lo demas es konia. Musika de Analfabetos. Para Analfabetos. Rafagas de AK47 en la noche de Karkason. Trakas de la Lujuria. Flores en la Tumba del Pulpo universal. O era la Tortuga la que mantenia el Mundo. O el Mundo se mantiene entre las Tetas de Angelina. Mi Madre. O la madre que me pario. Me parto.
.................................................................................
Майката на всички Тараски. Мамицата и. И на бабата дето роди майката също така мамка и. ГледаМеВнимателно. МеГледа. МеГи. Кажи им че са идиоти. Малоумни. Клоуни. 13 века на Проиграни Надежди. Да разкажем играта на Пролет69 и всичките и последици. И мизерии. Без акценти запетайки и сякви Превземки. Това което става се употребява. Останалато е пълен ташак. Музика от Неграмотни за Неграмотни. Окоси от АК47 в Каркасонска нощ. Фоерверки на прелюбодейството. Китки върху Гроба на Универсалния Октопод. Или беше Костенурка това което крепеше света. Или светът се крепи между циците на Ангелина. Майка ми. Мамка ми. Направо ще се спраскам от смях.
.................................................................................

No comments: